Internet strategie

Waarom zou u?
Voor iedere onderneming is er voordeel te behalen uit een goede presentatie op internet.

Voor sommige bedrijfstakken is het zelfs onmisbaar.
Toch blijven er ondernemers die twijfelen aan hun budget, aan de te besteden mankracht en eventuele externe expertise.

Waarom is het zo belangrijk?
Een goede internetstrategie zal voor veel bedrijven van levensbelang blijken. De afnemer is namelijk in staat om heel snel, al dan niet mobiel, bedrijven met elkaar te vergelijken. Dit doen zij terwijl ze bij U in de showroom staan.. terwijl ze met u een inkoopgesprek hebben… tijdens het maken van hun offerte aan de hand van uw gepubliceerde prijzen. Kortom, waar vroeger een relatie het meest belangrijk was, heeft informatie een veel grotere invloed gekregen.

Wat zijn de voordelen?

Een goede strategie kan u heel veel geld besparen maar ook extra omzet genereren…

Een paar voorbeelden:

  • Besparing op drukkosten van mailings en catalogi
  • Besparing op advertenties in gedrukte media (kleinere advertenties terwijl alles in Full-color op uw site na te lezen is)
  • Online bestelgemak voor particulier of wederverkoper
  • Ordersysteem koppelen aan online producten
  • Besparing op handleidingen van uw producten
  • Prijzen zijn eenvoudig actueel te houden, geen portokosten voor de maandelijkse prijslijsten.
  • Door goede (technische) informatie wordt uw binnendienst ontlast.


De bomen en het beruchte bos

U weet het… u wilt het… maar u komt er niet uit..
U heeft zelf al talloze sites bezocht die gouden bergen beloven. U wordt daarbij overspoeld met oplossingen, programmatuur, pagina’s vol met mogelijkheden, extra modules, abonnementen…
U heeft zelfs al stiekem bij de concurrent gekeken waar die voor gekozen heeft…maar werkt dat bij hen ook naar tevredenheid?

De vertegenwoordigers (die dan opeens case consultants heten) willen graag een afspraak met u maken voor een flitsende demo.  Aan uw intelligentie schort niets.. maar u mist een toetssteen… Hoe weet u nu of dit voor u de juiste keuze is? Hoe weet u of u niet veel te veel betaalt?

Devio werkt anders…
Het klinkt misschien arrogant, maar wij hebben de meeste oplossingen al eens gemaakt. Van internationale bedrijven met webshops in 5 of meer talen (uiteraard centraal aangestuurd) tot een heel klein stukje maatwerk dat precies datgene deed wat de klant nodig had…voor een fractie van het budget wat daar beschikbaar voor was. Waarom? Omdat het allemaal niet zo ingewikkeld hoefde.. . Goed automatiseren is een vak apart.

Devio hoort uw wensen aan. Daarna gaan wij brainstormen en schaven. Vaak volgt er een nieuw gesprek waarin uw wensen nogmaals besproken worden. Door het laten wegvallen van het een en vervangen door iets anders ontstaan er vaak hele nieuwe mogelijkheden en kortere (lees voordeligere) oplossingen die beter bij u passen.

Waarom wel en waarom niet?

Wel:
Wij zijn en blijven constant op de hoogte van alle ontwikkelingen van de meest bekende pakketten zoals: Intershop, Catalogger, Magento, WordPress etc.
Daardoor weten wij al of een bepaald pakket bij uw wensen c.q. eisen past.

Niet:
Eh…Daar is eigenlijk geen reden voor. Een afspraak kost niets… en u kunt er eigenlijk alleen maar veel wijzer van worden..

Wat hoopt Devio te bereiken na zo’n bezoek aan uw bedrijf?
Uiteraard hopen wij dat u besluit om uw project aan ons te gunnen. Soms is dat niet mogelijk omdat u bijvoorbeeld gebonden bent aan een bepaald softwarehuis of leverancier.
Dan nog is het geen slecht idee om ons eensover de vloer te vragen.

Wij doen namelijk nog meer:

  • Het onafhankelijk begeleiden van een automatiseringstraject als projectmanager.
  • Het in kaart brengen van de potentie van uw personeel. Kunnen zij straks met de backoffice software overweg?
  • Het onderzoeken en beschrijven van de diverse processen in uw bedrijf. Dit werkt fors besparend op lopende en toekomstige projecten.

Wat beloven wij?

  • Een eerlijk en objectief advies.
  • Een kosteloos diepgaand gesprek om achter uw wensen te komen.
  • Bij projecten en advisering een zeer acceptabel uurtarief (er worden soms bedragen gevraagd…)
  • Een duidelijke en begrijpelijke motivatie van onze bevindingen.


Comments are closed.